Met klanten en agenten over de hele wereld is Damen Schelde Marine Services echt een internationaal georienteerd bedrijf. De verkoopgesprekken worden in het engels gevoerd en daarbij komen wel eens spraakverwarringen voor.
Een gevleugelde uitspraak binnen DSMS is dan ook 'Check je aannames!'. Beter een keer teveel gevraagd dan een verkeerd onderdeel opgestuurd. Grootste uitdaging voor DSMS was de 'hitrate' op de offertes te verhogen. De klanten vragen vaak bij meerdere partijen prijs op en het is dan ook noodzakelijk om onderscheidend te zijn. Dat begint bij de offerte zelf (is die geschreven 'op de klant'?). Maar de hitrate wordt ook sterk beïnvloed door het nabellen van de offertes. Er wordt dan ook veel aandacht gegeven aan de relatie met de klant, zowel door de binnendienst als de buitendienst. Salesopleidingen.nl traint deze medewerkers inmiddels al meerdere jaren. In het interview vertelt Carel Flipse over zijn samenwerking met Salesopleidingen.nl.
Wilt u meer weten?
Vul dan alstublieft het formulier in.
Heer Janszdorp 11
4493 EA Kamperland
T: 088 003 98 00
Email: contact@salesopleidingen.nl