Diploma-uitreiking Damen Schelde Marine Services

Check je aannames!

Met klanten en agenten over de hele wereld is Damen Schelde Marine Services echt een internationaal georienteerd bedrijf. De verkoopgesprekken worden in het engels gevoerd en daarbij komen wel eens spraakverwarringen voor. Een gevleugelde uitspraak binnen DSMS is dan ook 'Check je aannames!'. Beter een keer teveel gevraagd dan een verkeerd onderdeel opgestuurd. Grootste uitdaging voor DSMS was de 'hitrate' op de offertes te verhogen. De klanten vragen vaak bij meerdere partijen prijs op en het is dan ook noodzakelijk om onderscheidend te zijn. Dat begint bij de offerte zelf (is die geschreven 'op de klant'?), maar de hitrate wordt ook sterk beïnvloed door het nabellen van de offertes. Ook hier geldt immers 'handel is gunnen'. Er wordt dan ook veel aandacht gegeven aan de relatie met de klant, zowel door de binnendienst als de buitendienst. Salesopleidingen.nl traint deze medewerkers inmiddels al meerdere jaren. Het laatste traject werd afgesloten met de officiële uitreiking van de certificaten aan de deelnemers. Ook verscheen er een leuk stuk in het bedrijfsblad De ScheldeSchakels (zie bijlage).

Deel deze pagina:

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Laat een reactie achter

Neem contact met ons op:

T. 088 003 98 00
Salesopleidingen.nl in beeld

Leadhunter