150 medewerkers getraind bij GenP

Groenewegen en Partners is één van de grotere deurwaarders kantoren in Nederland. Het bedrijf heeft zijn marktaanpak ingericht rond een 'Customer Intimacy Strategie'. De klant centraal dus in alles wat het bedrijf doet. Overigens praat men bij Groenewegen niet over 'klanten' maar over 'cliënten'. Klant worden kan je overal, maar om als cliënt behandeld te worden moet je bij Groenewegen en Partners zijn!

Salesopleidingen.nl heeft het afgelopen jaar al het personeel met cliënt-contact uitvoerig getraind. Daarbij ging het om het herkennen van de verschillende klanttypen (sorry: clienttypen!), maar ook om het stellen van betere vragen en het achterhalen van de wensen. Je kan een cliënt immers pas goed helpen als je weet wat hij of zij van je verwacht. Want niet alle cliënten zijn hetzelfde...

In totaal zijn er zo'n 150 medewerkers getraind uit 16 verschillende vestigingen door het hele land. Nu ligt de focus op de borging van de aangeleerde vaardigheden. Cliëntgericht werken moet immers in de genen zitten en geen 'aangeleerd kunstje' zijn. Dat is dan ook het primaire aandachtspunt voor 2012.

Op de foto: Hans Groenwegen (directievoorzitter) bij de ondertekening van de samenwerkingsoverenkomst in 2011.

Deel deze pagina:

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Laat een reactie achter

Neem contact met ons op:

T. 088 003 98 00
Salesopleidingen.nl in beeld

Leadhunter